2012. május 17., csütörtök

Kire hasonlítok?

Ebéd után anya
azt mondta,
hogy jobb helyeken
meg szokás köszönni
az ebédet.
Jobb helyeken
meg is szoktam köszönni.











Az anyukák azért vannak, hogy nekünk adják az összes melegüket, finomakat főzzenek és vegyenek nekünk kislányos ruhát.
A nagymamák meg azért vannak, hogy szüljenek nekünk anyukákat!!!












Amikor én megszülettem,
állítólag az egész család ott volt a kórházban.
Ott volt az apu, aki minden ajtónyitásra felugrált a székről.
Ott volt a mama, aki a szemét törölgette és szipogott.
Ott volt  a papa, aki többször is elolvasta az újságját.
Ott volt Rózi, a nővérkém, aki ugrabugrált a folyosón.
Ott volt a doktor bácsi, hogy az anyukám kezébe adjon.
Ott volt anyu is, hogy megvigasztaljon, amikor felsírok.
És ott voltam én, mivel születtem éppen.
Érdekes: én bizony egyikükre sem emlékszem,
sőt még saját magamra sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése