2012. május 18., péntek

Kire hasonlítok?

De kár, hogy nem vagyok kiskutya...
Akkor négy lábam lenne és nem esnék el folyton.
Nem kellene sapkát, sálat és kesztyűt viselnem.
Nem vágnák le állandóan a körmömet.
A hajamat sem vágnák le, nyugodtan a szemembe lóghatna,
főleg, ha pulikutya lennék.
Nem lennék ilyen foghíjas és el tudnám rágni a csontot is.
Evés közben is szaladgálhatnék.
Ha kiskutya lennék, biztosan Morzsi lenne a nevem.
Persze, ahogy magamat ismerem,
úgyse hallgatnék rá...
 










Van egy bernáthegyi kutyusunk.
Akkora, mint egy kisborjú.
Apa szerint nem jó házőrző,
mert egész nap csak
alszik a küszöbön.
Szerintem nagyon is jó házőrző.
Ha például jönne a betörő,
akkor jól hasra esne benne!





Iskolás lett a nagytesóm.
anyukám mindennap azzal fogadja,
hogy mi történt a suliban
és kíváncsian megkérdezi,
hogy hozott-e haza fekete pontot.
De ő sose hoz haza
fekete pontot anyunak,
mindig csak pirosat.
Elhatároztam, hogy ha én is
végre iskolás leszek
én majd hozok haza feketét is,
hadd örüljön az anyukám!

(Rangáné Lovas Ágnes és Radván Simi)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése